Produkt dnia
Ryż brązowy długi BIO 500g - BIOEDEN
Ryż brązowy długi BIO 500g - BIOEDEN
8,52 zł 7,67 zł
szt.
Ryż brązowy okrągły BIO 500g - BIOEDEN
Ryż brązowy okrągły BIO 500g - BIOEDEN
13,48 zł 12,13 zł
szt.
Ryż biały długi BIO 500g - BIOEDEN
Ryż biały długi BIO 500g - BIOEDEN
14,90 zł 13,41 zł
szt.
Soczewica zielona BIO 350g - BIOEDEN
Soczewica zielona BIO 350g - BIOEDEN
8,00 zł 7,20 zł
szt.
Mąka kukurydziana BIO 500g - BIOEDEN
Mąka kukurydziana BIO 500g - BIOEDEN
6,83 zł 5,99 zł
szt.
Mąka żytnia typ1850 BIO 1kg - BIOEDEN
Mąka żytnia typ1850 BIO 1kg - BIOEDEN
7,14 zł 6,43 zł
szt.
Mąka pszenna pełnoziarnista BIO 1kg - BIOEDEN
Mąka pszenna pełnoziarnista BIO 1kg - BIOEDEN
7,35 zł 6,62 zł
szt.
Dżem morelowy bez cukru BIO 260g - Sad Danków
Dżem morelowy bez cukru BIO 260g - Sad Danków
13,32 zł 11,99 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje - protokół

.......................... dnia ..................

 

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NR ….

 

Sporządzony w dniu ................... w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr ......... z dnia ..........

Imię i nazwisko nabywcy ..........................................................................................................

Dokładny adres ........................................................................................................................

Nr telefonu .................................................................................................................................

Data nabycia towaru .................................. nr r-ku ................................... z dnia .......................

Rodzaj towaru ................................................ typ ......................................................................

cena ........................................ data produkcji ................................ wykończenia ......................

Producent ....................................................................................................................................

Transport : własny, nabywcy, sprzedawcy*)

Dokładny opis wad ......................................................................................................................

 jednostka odpowiedzialna za powstałe wady ..............................................................................

Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji ...........................................................

Opinia pracownika / rzeczoznawcy ............................................................................................

......................................................................................................................................................

Decyzja pracownika handlu ........................................................................................................

......................................................................................................................................................

 

Imię i nazwisko

sprawdzającego reklamację

 

..............................................                                                .................................................

              PODPIS                                                                               PODPIS NABYWCY

 

 

 

 

*) niepotrzebne skreślić 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl