Produkt dnia
Ryż brązowy okrągły BIO 500g - BIOEDEN
Ryż brązowy okrągły BIO 500g - BIOEDEN
13,48 zł 12,13 zł
szt.
Ryż biały długi BIO 500g - BIOEDEN
Ryż biały długi BIO 500g - BIOEDEN
14,90 zł 13,41 zł
szt.
Ryż biały jaśminowy BIO 500g - BIOEDEN
Ryż biały jaśminowy BIO 500g - BIOEDEN
16,11 zł 14,50 zł
szt.
Mąka pszenna typ 550 BIO 1kg - BIO TROPIC
Mąka pszenna typ 550 BIO 1kg - BIO TROPIC
7,67 zł 6,90 zł
szt.
Ryż brązowy basmati BIO 500g - BIOEDEN
Ryż brązowy basmati BIO 500g - BIOEDEN
11,99 zł 10,79 zł
szt.
Wodorosty Wakame 25g - EDEN
Wodorosty Wakame 25g - EDEN
22,79 zł
szt.
Wodorosty Nori płatki 25g - EDEN
Wodorosty Nori płatki 25g - EDEN
13,06 zł
szt.
Vital błonnik 360g - EDEN
Vital błonnik 360g - EDEN
20,31 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje - protokół

.......................... dnia ..................

 

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NR ….

 

Sporządzony w dniu ................... w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr ......... z dnia ..........

Imię i nazwisko nabywcy ..........................................................................................................

Dokładny adres ........................................................................................................................

Nr telefonu .................................................................................................................................

Data nabycia towaru .................................. nr r-ku ................................... z dnia .......................

Rodzaj towaru ................................................ typ ......................................................................

cena ........................................ data produkcji ................................ wykończenia ......................

Producent ....................................................................................................................................

Transport : własny, nabywcy, sprzedawcy*)

Dokładny opis wad ......................................................................................................................

 jednostka odpowiedzialna za powstałe wady ..............................................................................

Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji ...........................................................

Opinia pracownika / rzeczoznawcy ............................................................................................

......................................................................................................................................................

Decyzja pracownika handlu ........................................................................................................

......................................................................................................................................................

 

Imię i nazwisko

sprawdzającego reklamację

 

..............................................                                                .................................................

              PODPIS                                                                               PODPIS NABYWCY

 

 

 

 

*) niepotrzebne skreślić 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl