Produkt dnia
Czystek suszony 100g - Bonum
Czystek suszony 100g - Bonum
6,54 zł
szt.
Agar agar 50g - Bonum
Agar agar 50g - Bonum
13,58 zł
szt.
Ketchup łagodny BIO 315g - Primavika
Ketchup łagodny BIO 315g - Primavika
7,44 zł
szt.
Ketchup pikantny BIO 315g - Primavika
Ketchup pikantny BIO 315g - Primavika
7,44 zł
szt.
Ananas kandyzowany kostka 100g - Eden
Ananas kandyzowany kostka 100g - Eden
5,17 zł
szt.
Spirulina proszek 250g - Bonum
Spirulina proszek 250g - Bonum
17,04 zł
szt.
Chorizo extra 100g - Verabona
Chorizo extra 100g - Verabona
9,89 zł
szt.
Jagody Goji suszone 250g - Bonum
Jagody Goji suszone 250g - Bonum
19,43 zł
szt.
Makrela w BIO oliwie 120g - Pan do Mar
Makrela w BIO oliwie 120g - Pan do Mar
14,26 zł 12,98 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje - protokół

.......................... dnia ..................

 

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NR ….

 

Sporządzony w dniu ................... w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr ......... z dnia ..........

Imię i nazwisko nabywcy ..........................................................................................................

Dokładny adres ........................................................................................................................

Nr telefonu .................................................................................................................................

Data nabycia towaru .................................. nr r-ku ................................... z dnia .......................

Rodzaj towaru ................................................ typ ......................................................................

cena ........................................ data produkcji ................................ wykończenia ......................

Producent ....................................................................................................................................

Transport : własny, nabywcy, sprzedawcy*)

Dokładny opis wad ......................................................................................................................

 jednostka odpowiedzialna za powstałe wady ..............................................................................

Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji ...........................................................

Opinia pracownika / rzeczoznawcy ............................................................................................

......................................................................................................................................................

Decyzja pracownika handlu ........................................................................................................

......................................................................................................................................................

 

Imię i nazwisko

sprawdzającego reklamację

 

..............................................                                                .................................................

              PODPIS                                                                               PODPIS NABYWCY

 

 

 

 

*) niepotrzebne skreślić 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl